תחת ״תוצרת הנגב״, יצאנו לפרויקט אסטרטגי רחב היקף לחיזוק הנראות והמיתוג של מותגי ״הדוד משה״ ו״טעם הנגב״ בשווקים הסיטונאיים המרכזיים בישראל: חיפה, ירושלים, פתח תקווה, צריפין ורחובות.
העבודה כללה:
– מיתוג חזיתות וכניסות: מתיחת שימשוניות ענקיות ושלטי לוקובונד חדשים על קירות החנויות, מעל דלתות המקררים, ובכניסות הראשיות לכל שוק.
– עיצוב קירות פנימיים: התקנת שלטים בולטים לאורך החנויות וחיפוי קירות במיתוג ״הדוד משה״ ו״טעם הנגב״ ליצירת חוויית קנייה חזקה וזכירה.
– שילוט מואר: התקנת ארגזי תאורה עגולים ודו-צדדיים, המבטיחים חשיפה מרבית גם בשעות החשכה.
– מיתוג לוגיסטי חכם: בחלק מהמיקומים הותקנו גם שימשוניות דו-צדדיות ומתוחות בין עמודים, שהפכו שטחים "מתים" לנכסי פרסום אפקטיביים.
במהלך הפרויקט עבדנו בכל שוק על התאמה אישית למבנה וללקוחות:
– חיפה: עיצוב מיתוג מקיף בשוק הסיטונאי המרכזי של הצפון
– ירושלים: מיתוג חנויות מובילות בשוק החרדי-ערבי
– פתח תקווה: מיתוג גוף סיטונאי מאוחד חדש
– צריפין: עבודה על השוק הגדול בישראל עם מיתוג ל-7 סיטונאויות
– רחובות: פרויקט יוקרתי עם דגש על תוצרת מובחרת
בכל שלב שמנו דגש על יצירת חוויית קנייה ממותגת, אחידה, ברורה ובלתי מתפשרת – שמחזקת את המותג מול הקמעונאים והלקוחות הסופיים.
השקות מוצר, הפקות דפוס, מיתוג, בינוי והקמה