Scroll Top

Mush Food – משלב הסטארטאפ ועד מותג בינלאומי

את Mush Food, שלימים הפכה למותג 50Cut, אנחנו מלווים עוד מהימים הראשונים שלה – מהרעיון, דרך הפיבוטים שביצעה בדרך, ועד להפיכתה לשחקן בולט בעולם תחליפי הבשר.

התהליך כלל ליווי מלא בבניית החברה והמותג: פיתוח אסטרטגיית מיתוג, עיצוב שפה חזותית ייחודית, גיבוש תדמית מקצועית ומסרים שיווקיים. ליווינו את החברה גם מול משקיעים, החל מהפקת חומרים שיווקיים ועד לארגון והפקת אירועים ייעודיים – כולל השכרת משרדים בארץ ובארה״ב, הזמנת שפים ומשקיעים, יצירת חוויות טעימה סביב המוצר, והפקת אירועים מיוחדים שבהם הפטרייה שולבה כחלק בלתי נפרד מהארוחה.

במהלך הדרך טסנו יחד עם החברה לאירועים וכנסים בינלאומיים, כולל עמק הסיליקון בסן פרנסיסקו, ודאגנו לניהול לוגיסטי מלא של הטסת מוצרים, עיצוב נראות המותג באירועים, ובניית תדמית שמספרת סיפור ברור ומשכנע.

המוצר שפיתחה החברה הוא בלנד ייחודי – תערובת חדשנית של 50% בשר או עוף ו-50% פטרייה, המבוססת על פטריית מאכל שפותחה בגידול ייחודי ומוגנת בפטנטים. התוצאה: מוצר שמפחית עלויות, תורם לבריאות בזכות הערכים התזונתיים שבפטרייה, ומציע חוויית אכילה טעימה ומודעת יותר לעולם המשתנה.

ממיתוג ובניית אסטרטגיה ועד הפקות בשטח – החיבור בינינו ל-50Cut הוא דוגמה לדרך שעוברת מהרעיון לחזון מגובש ומצליח.

תאריך:

2025-2023

קטגוריה:

הפקות דפוס, מיתוג, עיצוב חללים, בינוי, הקמה ומיתוג ועיצוב חללי עבודה

Be Social! Do not hesitate to look at our recent activities.
take a look and follow!