Scroll Top

הדוד משה

תחת ״תוצרת הנגב״, יצאנו לפרויקט אסטרטגי רחב היקף לחיזוק הנראות והמיתוג של מותגי ״הדוד משה״ ו״טעם הנגב״ בשווקים הסיטונאיים המרכזיים בישראל: חיפה, ירושלים, פתח תקווה, צריפין ורחובות.

העבודה כללה:

– מיתוג חזיתות וכניסות: מתיחת שימשוניות ענקיות ושלטי לוקובונד חדשים על קירות החנויות, מעל דלתות המקררים, ובכניסות הראשיות לכל שוק.

– עיצוב קירות פנימיים: התקנת שלטים בולטים לאורך החנויות וחיפוי קירות במיתוג ״הדוד משה״ ו״טעם הנגב״ ליצירת חוויית קנייה חזקה וזכירה.

– שילוט מואר: התקנת ארגזי תאורה עגולים ודו-צדדיים, המבטיחים חשיפה מרבית גם בשעות החשכה.

– מיתוג לוגיסטי חכם: בחלק מהמיקומים הותקנו גם שימשוניות דו-צדדיות ומתוחות בין עמודים, שהפכו שטחים "מתים" לנכסי פרסום אפקטיביים.

במהלך הפרויקט עבדנו בכל שוק על התאמה אישית למבנה וללקוחות:

– חיפה: עיצוב מיתוג מקיף בשוק הסיטונאי המרכזי של הצפון

– ירושלים: מיתוג חנויות מובילות בשוק החרדי-ערבי

– פתח תקווה: מיתוג גוף סיטונאי מאוחד חדש

– צריפין: עבודה על השוק הגדול בישראל עם מיתוג ל-7 סיטונאויות

– רחובות: פרויקט יוקרתי עם דגש על תוצרת מובחרת

בכל שלב שמנו דגש על יצירת חוויית קנייה ממותגת, אחידה, ברורה ובלתי מתפשרת – שמחזקת את המותג מול הקמעונאים והלקוחות הסופיים.

תאריך:
2024
קטגוריה:

השקות מוצר, הפקות דפוס, מיתוג, בינוי והקמה

Be Social! Do not hesitate to look at our recent activities.
take a look and follow!